zaterdag 16 april 2011

Dank u wel!

Het is ondertussen al een weekje geleden, maar via deze weg wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de leuke kaartjes, attenties en cadeautjes voor mijn verjaardag!

Dank u wel mama, William, broer en Ashley voor de mooie bloemen!

Dank u wel voor de kaartjes! 

Aan de ontbijttafel met veel post én de verjaardagskroon van de kindjes van het eerste leerjaar.
We hebben het goed gevierd met een lekker Surinaams etentje op ons terras. Marijke had het terras versierd toen ik even naar de winkel was. Dit was een leuke verrassing! Jeanet, een Surinaamse vrouw is lekker komen koken en ik had enkele vrienden uitgenodigd om te komen eten.
Na de veel te lekkere bami en baccabana's heb ik gerakteerd op taart.

Op het menu: baccabana en bami.

Verjaardag vieren  = taart eten.

V.l.n.r.: Thommas, Marijke, Joke, ik, Lore, Yezera en Henrieke.
Het was een zeer geslaagde én vooral heel gezellige én Surinaamse verjaardag!

Dank u, iedereen!

Wan bigi brassa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten