dinsdag 24 mei 2011

Doeidoei Sranan, mi lobi SU!

Ondertussen ben ik, na een zeer goede nachtvlucht, alweer twee dagen in België ! Dit wil zeggen dat mijn stage in Suriname er nu echt op zit en dat het tijd is voor de laatste sprint naar mijn diploma!
Ik heb genoten van een zeer leerrijke en onvergetelijke stage die voor altiijd een speciaal 'Suri-plekje' in mijn hart zal hebben en waaraan ik nog veel zal terugdenken!
Jammergenoeg komt aan alles een einde! Bij deze post ik dan ook een laatste berichtje op deze blog...

Maar dit kan ik natuurlijk niet doen zonder eerst een paar mensen te bedanken:

Dank u, mevr. Van Uytvanck, mevr. Van Cauteren en mevr. Rozenblad oor het mogelijk maken van deze onvergetelijke stage!

Dank u aan alle mensen die wafeltjes gekocht hebben en op deze manier onze projecten hebben gefinancieerd. Zonder jullie was het niet mogelijk om zoveel te realiseren!

Dank u, mama en William om me deze unieke ervaring te laten meemaken en er steeds te zijn voor mij!

Dank u, Jordy, broer & Ashley en mijn vriendinnen om me te steunen in alles!

Dank u, Marijke en Lies voor alle goede zorgen en de fijne herinneringen!

Dank u, aan alle kinderen en leerkrachten van O.S Kuldipsinghproject voor een onvergetelijke stage in Suriname! Jullie zullen voor altijd een speciaal 'Suri-plekje' in mijn hart hebben!

En natuurlijk..
Dank u aan alle mensen die mijn blog hebben gevolgd: Dank u voor jullie interesse en enthousiasme!

Dank u. Dank u. Dank u . Dank u!!!

Switie sranan, mi lobi joe!


Bedankt voor jullie steun, interesse en enthousiasme!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten