woensdag 23 februari 2011

Suriname here I come!!!

Over 24u ben ik hopelijk veilig aangekomen in het verre Suriname!
Mijn avontuur start hier... En mijn blog dus ook!

Eindelijk gepakt en gezakt, dus kruip ik nog voor een paar uurtjes in mijn bed.
Maar vooraleer ik dit doe, wil ik eerst nog dankuwel zeggen aan iedereen die het mede mogelijk gemaakt heeft voor mij om deze ervaring mee te maken:

Dank u mevr. van Uytvanck en mevr. Van Cauteren dat we naar Suriname kunnen gaan!
Dank u mama en William om me deze unieke ervaring te laten meemaken!
Dank u Jordy dat je me steunt in alles!
Dank u aan iedereen die wafeltjes heeft gekocht!
Dank u allemaal voor de mooie kaartjes, de attenties en de steun!
Dank u. Dank u. Dank u. Dank u!!!

Ik laat snel iets weten zodra ik goed ben aangekomen! Foto's volgen...

Tot snel,

Chloë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten